onsdag 20 juli 2011

Proof from Guitar Wolf! ギターウルフ ROCKS!

Som jag lovade för någon dag sedan så laddar jag nu upp bildbevis på min Guitar Wolf autograf! Trummisen Toru stod utan för Debaser och drack en cola och kollade sin mobil och jag kunde inte låta bli att bege mig dit som en skakig fangirl och be om en autograf!  Jag ursäktade mig på japanska för då borda jag ha halva inne tänkte jag! Det visade sig att Toru hade en mycket mild personlighet och min stela japanska hade nog ej behövts. (Såklart!) Han signerade i mitt pass (hade inget annat) precis bredvid min gamla Japanresa... vilket blev en naturlig inkörsport till en lite dialog om min upplevelse där och lite av varje, väldigt naturligt kändes allt så jag tackade (på stel japanska IGEN!) och joggade där ifrån.

Jag har aldrig i mitt live bett någon om en autograf så när jag satta mig igen vid min beska cider så kände jag en dos adrenalin som skuttade igenom kroppen och att jag var ganska skakis! Ha ha gud vad fånig jag kände mig men samtidigt mycket glad.

LP skivan som jag kom över efter spelningen.Snygg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar