onsdag 3 augusti 2011

Halvvägs listan!

Jag tänkte att det var passande nu att göra en liten "Animes in Focus this season" lista!

Visst alla är i fokus till en början och jag har sätt minst första avsnittet av alla nya titlar men en mer ordentlig rangordningslista behövs, sen när säsongen är över så summerar man mer till en "Best of" lista. Man se denna som en liten vägledare om man är osäker på animes som man ej börjat på.

Listan är sorterad i tre block varav fem placeringar vardera, ingen direkt inbördes placering

BÄST (hittils)
1. Mawaru PenguinDrum
2. Sacred Seven
3. No.6
4.Blood-C
5.Kamisama Dolls

Bubblare
6.Dantalian No Shoka
7.Uta no prince-sama
8.Ikoku meiro no Croisée
9.Kami-sama no meomo-chou
10.Natsume Yuujin-chou san

Tveksamma
11.Kaitou Tenshi Twin Angel
12.Mayo chiki
13.Manyuu Hikenchou
14.the Idolm@ster
15.Yuru Yuri

Några titlar har jag sätt för flyktigt så jag kan ej bedöma som Usagi Drop som jag har hört mycket gott om,
 sen har vi två fantastiska serier som fortsätter även nu under sommaren och det är Stains Gate, Kaiji
och Tiger & Bunny och är det inte många som slår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar